Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Hör min röst.

Av Sanna Antonsen - 8 april 2013 19:13

Enda anledningen till att jag skapade den här bloggen är för att skriva mina egna åsikter och tankar om saker och ting.

Jag har aldrig riktigt känt så som om att någon lyssnat på mig, så då kan jag lika gärna skriva det jag tänker på.

Jag kommer inte bara skriva åsikter, jag kommer även skriva om mitt liv. Sånt som händer.
Låta er lära känna denna människa som sitter bakom data skärmen i denna stund.


Det var allt jag hade att skriva denna gången. Fixar design osv senare. 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Sanna Antonsen - 30 april 2013 17:59

Riktigt dålig uppdatering. Men jag har ingenting alls att prata om.Visst jag har en massa åsikter men inga jag kan ta upp.Mina känslor kan jag inte heller ta upp. Så jag får ursäkta för dålig uppdatering. Lär fortsätta vara det också. Tyvärr. ...

Av Sanna Antonsen - 19 april 2013 19:23

Idag vid middagsbordet tipsade min moder om en artikel på vk om mobbning.Eftersom att jag är väldigt intresserad av allt och vill hjälpa så mycket som möjligt. Nu tog jag och letade på vk.se efter denna artikel och har läst den.   Lågstadie ele...

Av Sanna Antonsen - 9 april 2013 19:51

Jag är så trött att städigt höra att andra blir mobbade, och till och med milt misshandlade.Kan människor inte sluta med vad dom håller på med.Vad vinner man på att trycka ner andra egentligen?   Man vinner inte ett skit kan jag säga. Ursäkta mig...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards